Vážení zákazníci, na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky o prijatí krízového opatrenia sú naše služby do odvolania obmedzené. Viac informácií nájdete tu. Ďakujeme za porozumenie.

Mimoriadne podmienky služieb a opatrenia

 

 

Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie na území SR vládou SR v súlade s uznesením vlády SR a opatreniami Úradu verejného zdravotníctva SR z 03. 06. 2020 sú služby nášho zákazníckeho servisného centra do odvolania obmedzené. Pre služby nášho servisného strediska platia nižšie uvedené mimoriadne podmienky služieb a opatrenia.

 

 

Návšteva prevádzky

 

Návšteva našej prevádzky je možná za dodržania prísnych hygienických podmienok:

  • dodržujte medzi sebou minimálnu vzdialenosť 2 metre a to aj pri čakaní v rade;
  • ak potrebujete kašľať alebo kýchať, potom si zakrývajte ústa vreckovkou alebo lakťom (aj cez rúško);
  • používajte jednorazové rukavice, sáčky alebo dezinfekciu (povolené sú aj vlastné rukavice prinesené z domu);
  • v zákazníckej zóne strávte iba minimum času;
  • ak je to možné, potom plaťte bezhotovostne (použite platobnú kartu);

Náš personál pravidelne dodržuje hygienické opatrenia, vrátane používania rukavíc pri kontakte s tovarom a pri prijímaní platieb od zákazníkov.

 

 

Požiadavka na opravu a servisný zásah u zákazníka

 

Vzhľadom na aktuálnu mimoriadnu situáciu na Slovensku a s ohľadom na Vašu bezpečnosť a bezpečnosť nášho kolegu, Vás pre vykonanie servisného zásahu vo Vašej domácnosti žiadame:

  • použiť ochranné prostriedky (rúška a rukavice) u každej osoby, ktorá sa nachádza v priestore opravy;
  • dodržať osobný odstup od servis vykonávajúceho technika najmenej 2 m;
  • pokiaľ je to možné, umiestniť opravované zariadenie do dobre vetranej miestnosti;
  • informovanie, ak sa v povinnej KARANTÉNE ocitla osoba, nachádzajúca sa v priestore servisného zásahu;
  • NEODKLADNÉ informovanie v prípade, že pociťujete príznaky ochorenia alebo iný člen Vašej domácnosti.

Pokiaľ servisný technik vyhodnotí na mieste prostredie pre vykonanie servisného zásahu ako rizikové, vyhradzujeme si právo servisný zásah odložiť, pokiaľ riziko nepominie.

 

Pre zadanie požiadavky na opravu spotrebiča nás kontaktujte e-mailom na tvav@tvav.sk.

 

 

Objednanie príslušenstva

 

Príslušenstvo je možné objednať zaslaním požiadavky na e-mailovú adresu eshop@tvav.sk alebo môžete využiť náš e-shop eshop.tvav.sk.

 

 

 

Opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR z 03. 06. 2020
Ako sa správať pri vstupe (infografika)



Servis

 

Profesionálna záručná a pozáručná oprava širokého spektra elektrospotrebičov rôznych značiek.

 

Viac

 



E-shop

 

Predaj náhradných dielov a príslušenstva, spotrebnej elektroniky, bielej a čiernej techniky.

 

E-shop

 



Prieskum spokojnosti

 

Záleží nám na Vašich názoroch a potrebách - vyjadriť ich môžete práve v tomto prieskume.

 

Prieskum spokojnosti
Reakcie zákazníkov