Vážení zákazníci, na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky o prijatí krízového opatrenia sú naše služby do odvolania obmedzené. Viac informácií nájdete tu. Ďakujeme za porozumenie.

Servis - Požiadavka na opravu

 

 

Dôležité informácie
Formulár pre zadanie požiadavky

 

 

Dôležité informácie

 

Reklamáciu TV značiek Panasonic a LG v rámci záručnej doby je potrebné uplatniť u predajcu, prípadne registrovať reklamáciu na infolinke danej značky.

 

Nevykonávame záručný servis pre audio techniku značky Philips, reklamáciu si uplatnite u predajcu.

 

Veľká biela technika a vstavané spotrebiče Samsung v záručnej lehote sa registrujú na infolinke 0800 726 786.

 

Veľká biela technika a vstavané spotrebiče Gorenje a Hisense v záručnej lehote sa registrujú na infolinke 0800 105 505.

 

Objednanie služby prostredníctvom infolinky alebo internetu nie je považované za uplatnenie reklamácie v zmysle § 18 zákona o ochrane spotrebiteľa, pretože k rozhodnutiu o reklamácii je nevyhnutné posúdenie reklamovanej vady produktu. Zákonná 30 dňová doba k vybaveniu reklamácie tak začína plynúť dňom, kedy zákazník doručí servisu reklamovaný produkt k posúdeniu, nevyhnutnému k vybaveniu reklamácie.

 

 

Na začiatok

 

 

Formulár pre zadanie požiadavky

 

 

 

Na začiatok

 

 

O servise
Cenník služieb
Reklamačný poriadok



Stav opravy

 

Na tomto mieste si môžete skontrolovať stav opravy Vášho výrobku. Prístupové heslo je vytlačené na doklade o prevzatí výrobku.

 

Heslo



E-shop

 

Predaj náhradných dielov a príslušenstva, spotrebnej elektroniky, bielej a čiernej techniky.

 

E-shop

 



Prieskum spokojnosti

 

Záleží nám na Vašich názoroch a potrebách - vyjadriť ich môžete práve v tomto prieskume.

 

Prieskum spokojnosti
Reakcie zákazníkov