Vážení zákazníci, na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky o prijatí krízového opatrenia sú naše služby do odvolania obmedzené. Viac informácií nájdete tu. Ďakujeme za porozumenie.

Podpora - Prieskum spokojnosti - Reakcie zákazníkov

 

 

 

28. 03. 2019 (20:54)

 Vazeny priatielia ak sa chcete domoct reklamacie ktoru by autorizovany servis mal vykonat bez najmensich namietok pretoze problem je celosvetovo znamy(ruzovy pasik cez disply na samsung galaxy s7) aby si nerobil blamaz a hlavne pristup technikov vTV AV Zilina...citujem my tumame softwer a hardwer na to aby sme Vam dokazali ze problem je na Vasej strane primaca.Hlavne pristup nadriadeneho technika...citujem...keby ste boli dobry zakaznik tak by samsung pristupil k oprave a podobne bludy.Vazeny ak budete reklamovat ruzovy pasik cez display na samsung galaxy S7 cakajte problem,Ale aby bolo aj s mojej strany vsetko ciste musim uviest,ze mam poskodene ochranne sklo,ale podla mna a sudneho znalca nema prasknute ochr.sklo ziadny suvis.Staci zadat do vyhladavaca ruzovy pasik cez display a hned vsetci vedia kde je problem.Vedia to aj v Tv Av a preto musim pristupit k sudnemu jednaniu aby som dokazal to co je vseobecne zname.Hlavne slova veduceho serviu my mame hardwer a softwer na meranie a sudny znalec to nema.

09. 09. 2019 (09:19)

 Ďakujem za veľmi rýchle dodanie nabíjačky pre iRobot Roomba. Druhá skúsenosť s TV-AV a zasa spokojnosť. Dakujem. M.

04. 10. 2019 (20:41)

 Ďakujem za rýchle vyriešenie reklamácie, vlastne som sa ešte nestretla, aby moja reklamácia bola do troch dní vybavená. Veľmi profesionálny prístup, ochota od samého začiatku nahlásenia reklamácie. Veľmi sa teším z prístupu a celkového vybavenia, predpokladala som, že budem minimálne 30 dní čakať na vybavenie. Dúfam, že výrobok bude slúžiť bezproblémovo a bola to len náhoda, že sa tesne pred zárukou pokazil. Cením si ochotu a profesionálny prístup. M.

16. 12. 2019 (18:49)

 Dvakrat po sebe som reklamoval irobot roomba 966 z dovodu že beha zmatene a opakovane sa nevrati do stanice.Prvy krat odpoved vycistenie kontaktov dokovacej stanice a robota.(poslal som ho tam vyčisteny.a test dokovania a nabijania.Vsetko v poriadku .Druhykrat cca po 2 tyzdnoch odpoved opotrebena bateria a cena novej 100 Eur .Toto je vybavenie reklamacie 699Euroveho pristroja.Velmi pekne Vam dakujem .Robot je v zaruke a nevracia sa mi do stanice podla servisu z dovodu opotrebenia baterie.S pozdravom až doteraz Vaš spokojny zakaznik Šmitala Roman.

15. 01. 2020 (11:01)

 Televzor som si kupil na pozeranie a nie aby bol už 2 týždne v oprave a boh vie koľko tam ešte bude tel. má 2 mesiace absolutna nespokojnosť

05. 02. 2020 (21:13)

 Dobry den ,v decembri 2018 som si kupila vysavac I Robot.Zial,od tej doby som ho 3 krat reklamovala,nedal sa nabit.2 krat sa mi vratil s poznamkou,ze porucha nebola zistena,,ze I Robot nebol spravne vycisteny.Po reklamacii fungoval asi 3 tyzdne a porucha sa objavila opatovne.3.krat som dostala odpoved,ze pouzivam nespravnuzbernu nadobu?????nechapem.Reklamovala som ten isty vysavac s tou istou zbernou nadobou.dokedy budem reklamacie opakovat??

21. 02. 2020 (10:09)

 Velka spokojnost. Tovar bol vymeneni kus za kus plus bonus novy filter na i7. Serv. List 303888. Jedine byvsom podotkol v pripade dodrzania zasielky od kuriera k vam napisat mail napr kontaktovat zakaznika ohladom obdrzania zasielky popripade zaslania naspet k zakaznikovi aby ocakaval ukoncenu reklamaciu s popisom vybavenia (aby sa balik nestratil cez kuriersku spolocnost). Ale velke podakovanie za rychlu az velmi rychlu reklamaciu v moj prospech budem sirit len dobre recenzie pekny den.

08. 03. 2020 (19:24)

 Dobrý deň, chcel by som sa poďakovať za rýchle vybavenie reklamácie, resp. ústretovosť pri výmene krytu filtra. Ďakujem ešte raz! Servisný list číslo 304618

26. 04. 2020 (18:10)

 Dobrý deň, ďakujeme za super rýchle vybavenie reklamácie.

31. 08. 2020 (17:09)

 Výborný prístup a vynikajúci čas opravy, môžem iba odporúčiť.

30. 09. 2020 (10:58)

 Servisný list 314080 Na vašej infolinke ma upozornili, ze sa da platit vylucne kartou. Ked mi volali zo ZA, oznamili len sumu 130€. Oprava finalne stala 135€ a riadne ma zaskocilo, ked mi pan technik na mieste povedal, ze on berie iba hotovost. Bola len nahoda, ze som pri sebe mala peniaze. Nemal mi vydat zo 150€, nastastie som tych 35€ este nasla inde. Taketo veci by sa stavat nemali. Sochova Ovsakova

03. 11. 2020 (16:03)

 Servisný list číslo 315885. Zle uvedená informácia o stave robota. Robot je ako novy, žiadne suchance ako je v liste. Navyše je list bez podpisu zákazníka a výrobok nikto nepreskusal. Dúfajte len, že už je poriadne opravený a robot za bez mála 200e bude fungovať ako má.

18. 11. 2020 (15:26)

 18.11.2020 Ďakujem technikovi p. Jozefovi Mišurdovi za profesionálny prístup, znalosti, promptnú diagnostiku a opravu pokazených spotrebičov ( Side by side chladnička, mraznička Samsung) v pozáručnom servise a takisto servisu TV AV Electronic s.r.o. za služby na úrovni - rýchle a bezproblémové vybavenie požiadavky na opravu. Veľká spokojnosť. Gabriela Ďurecová

28. 01. 2021 (17:17)

 ocenil by som keby ked mi vas servis potvrdi ze TV bol skontrolovany a displej hlavne tak keby sa to aj stalo... nie ze po potvrdeni najdem na displeji skvrnky ako ked na bielu stenu frknete stetcom a je to pod displejom. neda sa to utriet a ram okolo TV neprilieha k dsipleju. TV vyzeral ako z blsaku a nakoniec mi obchod musel zaslat dalsi TV a trvalio to strasne dlho. on site podpora by mala fungovat aj v tychto casoch . takze dufam ze TV sa nepokazi lebo zaziva znova toto nechcem.

31. 01. 2021 (15:08)

 Chcem vyjadriť spokojnosť a poďakovanie servisu za profesionálny prístup. Pokazený televízor (mesiac pred koncom záruky) mi odviezli, opravili (výmena LCD panelu) a doviezli späť grátis. Kupovaný bol cez Andrea Shop. Stav opravy som mohol sledovať na nete. Spokojný zákazník Jozef Chalmovský.

10. 02. 2021 (19:17)

 Dobrý deň, ďakujeme za expresné vybavenie žiadosti o servis robot.vys. ROOMBA i7+. Včera 9.2. ho doručili do BA. Vo vyjadrení uvádzate, že nejde o záručný servisný zásah, ale o vyčistenie. Dovoľte mi uviesť, že sme opakovane v zmysle inštrukcií na mobilnej aplikácii aj priloženej brožurky Roombu vyčistili a nič sme v sacom potrubí základne nenašli. Čo konkrétne sa v trubici zaseklo? Čo sa dá očakávať, ako sa k predmetu dostať? Snáď nebude potrebné stále al. opäť vysávač zasielať na vyčistenie k Vám?! Hneď v deň doručenia Roomba povysával 4 miestnosti bytu, raz sa vyprázdnil. Dnes povysával poslednú izbu, po návrate na základňu sa vypráznil. Okrem hore uvedeného očakávame, že odpočítavá tých 30 vyprázdnení a opäť odmietne pracovať napriek tomu, že vrecko bude poloprázdne. To, vzhľadom na ich cenu pokladáme za nie fér. Máme dve takéto vrecká zachované na ilustráciu. NIE JE NÁM JASNÉ, PREČO NEVYUŽIJE KAPACITU VRECKA na 100%? ĎAKUJEME vopred za Vašu odpoveď. SL č.: 320707, Kováčová Ľ.

 

Späť 3 z 4 Ďalej

 

 

Prieskum spokojnosti



Servis

 

Profesionálna záručná a pozáručná oprava širokého spektra elektrospotrebičov rôznych značiek.

 

Viac

 



E-shop

 

Predaj náhradných dielov a príslušenstva, spotrebnej elektroniky, bielej a čiernej techniky.

 

E-shop