

Podpora - Prieskum spokojnosti - Reakcie zákazníkov
15. 03. 2021 (18:40)
Servisny list č.322120 Maximalna spokojnost s pristupom pani na telefone a rychlostou vybavenia zaručnej opravy Dakujem
19. 03. 2021 (14:08)
servisný list číslo 322067.Dobrý deň.chcel by som sa poďakovať kuriérovi ktorý nám 18.3. viezol od vas tv.super doručenie,milé komunikovanie ďakujeme veľmi pekne.viac takých kurierov
15. 06. 2021 (15:37)
Vymena penej dosky Sony Bravia - veľká spokojnosť- cena, komunikácia, doprava tam a späť cez kuriera, rýchlosť. PERFEKTNE. Rastislav Budzak, Veľká Lomnica, orkr. Kežmarok
10. 08. 2022 (15:00)
Dnes.o.12.45hod som bol z manželkou v samorine v Andrea shop kúpiť chladničku pri vstupe do predajne sme slušne pozdravili na čo sa nám ozvalo hrobové ticho a apsolutny nezáujem dvihnúť hlavu tak sme si z manželkou prezerali tovar a to som nevedel že treba ísť požiadať predavača či by sa nám nevenoval tak sme teda odišli a neviem či si vôbec všimli že sme tam boli ďakujem za zážitok prišli ste o 1000€ nech sa Vám darí.byvali zákazník
27. 09. 2022 (22:25)
Dobrý deň,S pozdravom a V prvom rade musím povedať, že ma dnes veľmi milo prekvapil kurier. Na dobre sa ľahko zvyká a tie dni, keď sme boli bez vysávača mi pomohli uvedomiť si, aký veľký pomocník na materskej to je. Veľmi vám ďakujem za rýchlu opravu a doručenie. Som nadmieru spokojná a budem značku iRobot a váš servis len odporúčať ďalej. Vysávač prišiel až tak vyčistený, že som mala pocit, že ste nám dali nový kus. Veľmi dobrá práca. Hneď makal ostošesť. Ste najlepší servis, s akým som kedy mala skúsenosť (a to som reklamovala aj niekoľkotisícovú zákazku, ktorá sa však vôbec nestretla s pochopením servisu). Ďakujem. :-) Číslo servisného listu: PLA142921
28. 09. 2022 (08:48)
Dobrý deň. Chcem sa Vám poďakovať a pochváliť za velmi dobrú spoluprácu. Ďakujem. S pozdravom.
22. 12. 2022 (15:43)
Dobrý deň dnes sa mi vrátil od vás televízor z reklamácie reklamačný list 355442. To že počas celej reklamácie ako som poslal tv k vam až do dnešného dňa kým mi ho doniesol kuriér nikto som mnou nekomunikoval ani som nevedel že je opravený a že ho posielate späť. Po rozbaleni obrazovka plná odtlačkov a po zapnutí poškodená obrazovka v horných rohoch. Aj silikónový chránič bol poškodený. Všetko som Vám poslal maily. , flickinger.zoltan@gmail.com, môj mobil 0918508859. Bol by som moc rád keby túto opätovnú reklamáciu vyriešili čím skôr. Som sklamaný, keby som si ja robil takto robotu, som záchranár. Chcem veriť že to je omyl, prajem pekný deň, krásne sviatky, Flickinger
27. 02. 2023 (13:31)
Servisný list 358924 Záručná oprava na irobot i7 ktorá nemala presiahnuť 10 dní trvala 17dni ( 21 aj s dorucovanim) a to tam bola podľa servisného listu menieny iba modul bocnej kefy ktorá sa meni na počkanie (kus za kus ) cca 30min. Ochota servisneho technika s ktorým som to riešil cez email bola nulova typu on stym nemôže nič urobiť aby to bolo rýchlejšie opravené. Potom zistili ze je vadna zakladna doska ( asi sa pokazila behom opravy keďže mne fungoval vysavac v poriadku až nato ze sa ťažko točila bočná kefka na boku. objednavali aj tu . Pride mi to ako keby nemali žiaden diel na sklade lebo všetko museli objednávať hlavné že sa chvália prémiovým i robot servisom ktory by namal trvať viac ako 10 dni. Katastrofa! Ale keďže su jediný záručný servis na svk tak si to ''môžu asi dovoliť.''
21. 07. 2023 (10:19)
Ďakujem za skutočne rýchlu opravu iRobot Braava Jet M6. Veľmi efektivna a konštruktivna komunikacia, ochota poradiť aj mailom. Pomoc aj pri komunikácii s SPS.
16. 08. 2023 (09:31)
Maximálna spokojnosť, seriozné jednanie rýchla oprava a po dohode dovoz až domov, takže odporúčam. Tibor - PD
19. 10. 2023 (11:52)
Ani nie po dvoch rokoch používania zastrihávača MG5730/15, v.č. 2022, kat.6200 výrobca Philips - Indonézia som tento pre nefunkčnosť dal do opravy - servisu v Žiline, Ul. Pribinova. Po dvoch dňoch sa mi ozvali, že práca na mojom zariadení je ukončená - č.obj. 371841. Pri preberaní zastrihávača na doklade o odovzdaní bolo uvedené, že na zariadení je vadná batéria a teda náhradný diel je u uvedeného servisu nedostupný, ukončené bez opravy, za čo si servis zinkasoval šesť "ojro" , ktorú sumu som uhradil. Pani na recepcii mi doporučila zakúpiť si nové zariadenie-teda zastrihávač. Teraz neviem, či sa jedná o stroj-jednorázovku; isté je, že si výrobky zn PHILIPS - Indonézia viac nekúpim. Viem, že batérie do takých strojov sa do zásoby nakúpiť nedajú. A ale - za komanča platilo heslo : Náš zákazník, náš pán ! Ešte skúsim v tomto duchu osloviť vašu firmu asi v Prahe, tel.č. 0233215570, som zvedavý na ich reakciu ... Toto moje oslovenie prosím brať ako sťažnosť. S pozdravom - Milan Valach, Žilina, Trnavská ul.č.12 .
05. 03. 2024 (09:11)
Servisný list 378208: zaplatené aj s diagnostikou 200€, reklamovaná závada práčky pretrváva. Servisný technik sa neozýva, aby sme problém riešili. Toto sú praktiky akej solídnej firmy?
16. 05. 2024 (21:07)
Veľké poďakovanie za rýchle vybavenie opravy sušičky samsung . Veľmi som spokojný s prístupom servisu a velmi šikovných servisných technikov. Ďakujem pekne . Brigáň Juraj,Košeca
Späť 4 z 4
Copyright © 2012 TV - AV Elektronic, s. r. o.