Servis - Cenník služieb

 

 

Všeobecný cenník služieb
Veľká biela technika
Čierna technika a malá biela technika
Preprava

 

 

Všeobecný cenník služieb

 

Zariadenie

Služby príjmu a výdaja

Diagnostika

Zložitosť 1

Zložitosť 2

Zložitosť 3

LCD/LED televízor a PC monitor (> 32") 5 € 15 € 30 € 40 € 65 €
PC monitor (≤ 32") 5 € 10 € 15 € 20 € 35 €
Videokamera 5 € 10 € 25 € 40 € 65 €
Fotoaparát 5 € 10 € 20 € 30 € 55 €
Receiver 5 € 10 € 15 € 30 € 65 €
Domáce kino a Hi-Fi 5 € 10 € 15 € 25 € 45 €
Videorekordér 5 € 10 € 15 € 25 € 35 €
DVD prehrávač 5 € 5 € 10 € 20 € 30 €
Prenosné/ručné audio 3 € 3 € 7 € 15 € 20 €
Príslušenstvo (DO) 3 € 3 € 5 €   10 €
Robotický vysávač 5 € 10 € 15 € 20 € 25 €
Parný žehliaci systém 5 € 5 € 15 € 20 € 25 €
Malá biela technika 3 € 3 € 5 € 10 € 15 €
Veľká biela technika (voľne stojace a vstavané spotrebiče)   25 € 40 € 65 € 100 €

 

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH 20 %. Cenník je platný od 01. 03. 2023. Ceny v tabuľke sú zmluvné, nezahŕňajú náklady na vymenený materiál a prepravné náklady.

 

Diagnostika: zistenie rozsahu vady výrobku, identifikácia vadného dielu a vyčíslenie ceny opravy bez následnej opravy.

Zložitosť 1: posúdenie, či sa jedná o vadu alebo vlastnosť výrobku, potvrdenie vady výrobku bez následnej opravy a vysvetlenie funkcií zákazníkovi.

Zložitosť 2: výmena mechanického dielu bez nutnosti následného nastavenia/testovania výrobku a bežná údržba (ako napríklad vyčistenie).

Zložitosť 3: zložité opravy nespadajúce do úrovne 1 a 2 (výmena dielov, elektronické a softvérové nastavenia, odstránenie studených alebo prerušených spojov a podobne).

Expresný príplatok 50 %: prirátava sa k základnej cene opravy, ak bola oprava na žiadosť zákazníka do 24 hodín.

 

V prípade, že je výrobok po neodbornom zásahu alebo zásahu statickou elektrinou, bude po oboznámení zákazníka o tejto skutočsnoti pripočítaná prirážka 50 % k základnej cene opravy.
V prípade opravy high-tech výrobku (HD kamery, high-tech PDP, LCD a podobne) alebo komponentnej opravy LCD/LED panely (podsvietenie (LED array), LCD/LED panel (nie LCD/LED modul = celá obrazovka), polarizačná fólia a podobne) bude cena konzultovaná s objednávateľom opravy a dohodnutá osobitne.
Služby za príjem, výdaj a diagnostiku sú účtované aj v prípade, ak po identifikácii vady zákazník nesúhlasí s dokončením opravy.
Zákazník je povinný pri príjme výrobku do servisu uhradiť poplatok Služby príjmu a výdaja a Diagnostika, v prípade opravy učiní len doplatok do výšky opravy.

 

V prípade, keď bude technikom zistené, že je spotrebič neopravitelný alebo náklady na opravu sú nerentabilné a zákazník si nepraje dokončenie opravy, tak bude účtovaná čiastka pre zložitosť 1. Táto suma zahŕňa náklady servisu na:

  • zaevidovanie zákazky a elektronické zapracovanie do informačného systému;
  • príprava mechanika na opravu;
  • rozoberanie spotrebiča;
  • ukončenie zákazky a elektronické zapracovanie do informačného systému.

 

Na začiatok

 

 

Veľká biela technika

 

Zložitosť 1 - diagnostika:

  • účtované v prípade nerentabilnej opravy pre zákazníka, neodstrániteľnej vady, alebo neprejavenej vady;
  • vrátane prepravných nákladov.

Zložitosť 2 - štandardná oprava:

  • bežná oprava a stredne náročná oprava s časom trvania do 2 hodín;
  • k sadzbe bude účtovaný aj poplatok za prepravu pri výjazde technika k zákazníkovi.

Zložitosť 3 - náročná oprava:

  • časovo a technologicky náročná oprava (výmena kompresora, plnenie chladničky chladivom, výmena ložísk práčky, cirkulačného okruhu sušičky a podobne);
  • k sadzbe bude účtovaný aj poplatok za prepravu pri výjazde technika k zákazníkovi.

 

Pokiaľ oprava trvá viac ako 3 hodiny, cena práce je na dohode medzi objednávateľom a dodávateľom.

 

Na začiatok

 

 

Čierna technika a malá biela technika

 

Zložitosť 1 - diagnostika: posúdenie, či sa jedná o závadu alebo vlastnosť výrobku, potvrdenie závady výrobku bez následnej opravy, vysvetlenie funkcii zákazníkovi.
Zložitosť 2 - výmena mechanického dielu bez nutnosti následného nastavenia a testovania výrobku, bežná údržba ako napr. vyčistenie snímacích hláv a optík.
Zložitosť 3 - zložité opravy nespadajúce do úrovne 1 a 2 (výmena dielov, el. a SW nastavenia, odstránenie studených alebo prerušených spojov a podobne).

 

Expresný príplatok 50 % - pripočítava sa k základnej cene opravy, ak bola oprava na žiadosť zákazníka vykonaná do 24 hodín. V prípade, že výrobok je po neodbornom zásahu alebo zásahu statickou elektrinou, bude po oboznámení zákazníka o tejto skutočnosti pripočítaná prirážka 50 % k základnej cene opravy.
V prípade opravy High-Tech (napríklad HD kamery, Hi-Tech PDP a LCD) výrobku bude cena konzultovaná s objednávateľom opravy a dohodnutá osobitne.
Služby za príjem, výdaj a diagnostika sú účtované aj v prípade, ak po identifikácii závady zákazník nesúhlasí s dokončením opravy.

 

Na začiatok

 

 

Preprava

 

Cestovné náklady: cena zahrňuje náklady na prevádzku vozidla pre cestu tam a späť včetne stratového času a prípadnú manipuláciu so spotrebičom.
Výjazd technika: Žilina a blízke okolie 5 €, do 50 km 20 € a nad 50 km 30 € (prepravné náklady pri výjazde technika k zákazníkovi účtované k sadzbe štandarnej aj náročnej opravy).
Parkovanie: 4 EUR (v prípade plateného parkovania).

 

Na začiatok

 

 

 

O servise
Reklamačný poriadok



Servis

 

Profesionálna záručná a pozáručná oprava širokého spektra elektrospotrebičov rôznych značiek.

 

Viac

 



E-shop

 

Predaj náhradných dielov a príslušenstva, spotrebnej elektroniky, bielej a čiernej techniky.

 

E-shop

 



Prieskum spokojnosti

 

Záleží nám na Vašich názoroch a potrebách - vyjadriť ich môžete práve v tomto prieskume.

 

Prieskum spokojnosti
Reakcie zákazníkov