Vážení zákazníci, dňa 02. 05. 2025 a 09. 05. 2025 budeme mať zatvorené (z technických dôvodov). Za pochopenie ďakujeme a prajeme pekný deň.

Podpora - Prieskum spokojnosti - Reakcie zákazníkov

 

 

 

13. 04. 2018 (10:33)

 SL c. 267128 Dakujem za rychle vybavenie a ustretovy krok pri vymene poskodeneho dielu na R960.

02. 05. 2018 (19:26)

 Nie som spokojna s opravou . Rekl.dna 19.4.2018 / nefungoval digitalny tuner/ LCD zakupeny 2.12. 2017.Rekl.vybavena dna 2.5 .2018 /vymena zakl.dosky ...vraj opotrebovane / a nasledne preskusany.2.5.reklamaciu prevzala a chcela doma zapnut.Lcd televizor sa vobec nedal naladit, kym pred servisom ATV fungovalo a nefungoval ani DO okrem zapnutia a vypnutia.

02. 05. 2018 (19:44)

 Servisny list c.267927, vymena zakl.dosky ...po prevzati LCD zo servisu vobec nejde naladit/ pred servisom ATV fungovalo/, DO funguje iba zapnut a vypnut LCD. LCD zakupeny 2.12.2017 a 19.4.2018 uz nefunguje digitalny tuner.pozn.servisu: stav vyrobku: bezne opotrebeni

03. 05. 2018 (08:35)

 Som veľmi nespokojný..Dna23.11.2017 som požiadal o opravu nabíjania digikamery sony servisny list č 258953.. Napriek urgenciam i osobnej návštevy dodnes oprava nebola vykonaná.Verím, že opravu zabezpečíte, zostávam s pozdravom Sikorský

28. 05. 2018 (12:30)

 Chcem sa podakovat za promktne vybavenie a ustretovost zo strany servisu pri vymene nahr.dielu Roomba 651.Maximalna spokojnost,bezplatne dodanie,prehladna stranka ohladom reklamacie.Dakujem..M.Pituchova

30. 05. 2018 (17:27)

 Skvely pristup aj praca. Vyriesenie mojho problemu na spickovej urovni. Dakujem

12. 06. 2018 (15:10)

 Na základe servisného listu 270275 chcem spoločnosti poďakovať za ústretovosť pri mojej reklamácii

30. 06. 2018 (13:31)

 Som 100% spokojný s výmenou displeja na Samsung S9plus na počkanie a diel mali skladom. Odporúčam

23. 08. 2018 (20:11)

 Chcem sa Vám poďakovať za rýchlu opravu Roomba-dvierka, som ZŤP-S a preto je mojím pomocníkom neoceniteľným,č. servis.listu273883, len chcem malú poznámku je to môj 3-tí Roomba, ale na tomto sa to otvára od začiatku veľmi ťažko, ale som rada, že ho už mám doma, ešte raz ďakujem a dúfam, že už to vydrží ďakujem pekný večer ... Rumanová

18. 10. 2018 (23:37)

 Dobrý večer, dnes som od vás dostala z opravy mobilný telefón Samsung SM-J530FZKDETL;Servisný list č. 277586. Prepáčte, ale musím vyjadriť svoju nespokojnosť, lebo telefón sa vrátil poškodený, je poškriabaný na kovovom tele, a WiFi naďalej sa nedá zapnúť, som veľmi sklamaná.

08. 11. 2018 (18:49)

 Servisný list č.278260. Chcem sa poďakovať za ústretový krok pri výmene krytu filtra -iRobot 960 , ktorý po mechanickom poškodení nespadal pod záručnú opravu. Veľmi pekne ďakujem tejto spoločnosti.

19. 12. 2018 (08:49)

 maximálna nespokojnosť

06. 01. 2019 (11:53)

 Dobrý deň. Mám pripomienku k servisnému listu č. 281794 problém závady bolo nepríjemné vrčanie TV Panasonic typ COLOUR PLASMA TELEVIS TX-P42UT50E. Technik skonštatoval: Prístroj funkčný bez závad a ani sa neunúval ho otvoriť, čo bolo zjavné z nepoškodenia blombieb na šróboch. Opravil mi to sused amatér a pritom stačilo len vyčistiť kontakty na zdroji. Takže vášho technika si môžete nechať a v budúcnosti si poriadne rozmyslím či ešte použijem Vaše služby. Môj záver z návštevy u Vás je: Budova krásna, ale hlava prázdna. S pozdravom Rybár Peter

22. 01. 2019 (08:20)

 Dobrý deň, Chcem sa vyjadriť k reklamácií LCD TV Sony ( servisný list č. 282696). Váš technik posúdil závadu ako mechanicky poškodený LCD display, ktorý nie je možné riešiť v rámci záruky. Ja čestne prehlasujem, že som mechanicky nepoškodil display, ani nikto z členov mojej rodiny. Na moje nemilé prekvapenie však TV po Vašej servisnej obhliadke má na tom istom mieste displaya vypálené pixely, ktoré sú pri pozeraní TV viditeľné. Váš prijímací technik videl v akom stave som TV k Vám priniesol. Teraz je to však ešte horšie a vypálené pixely celkovo rušia dojem z pozerania TV. Budem žiadať o opätovnú reklamáciu s tým, že buď sa vymení TV kus za kus , alebo sa opraví výmenou LCD panela v rámci reklamácie. Pokiaľ neuspejem vo Vašom servisnom stredisku, budem to riešiť cez SOI. Som presvedčený o tom, že pri vypálených pixeloch na displayi v záručnej dobe má zákazník nárok na opravu, resp. výmenu TV. S pozdravom Ing. Marek Krovina

28. 01. 2019 (15:29)

 Ďakujem za rychle a kladné vybavenie reklamacie,aj ked sa nejednalo o zarucnu opravu.Servisny list c.283017.

07. 02. 2019 (13:08)

 Najlepsia skusenost zo servisom aku som kedy mal aj ked som ich teda moc nemal. Oprava bola sice jednoducha ale necakal som ze bude urobena na pockanie. Komunikacia uz nemoze byt ani lepsia rychle reakcie na mail. Personal super ochotny aj poradia. Prostredie a objekt krasne moderne. Servis na urovni. Jednoznacne odporucam. Potesil aj drobny darcekovy predmet.

 

Späť 2 z 4 Ďalej

 

 

Prieskum spokojnosti



Servis

 

Profesionálna záručná a pozáručná oprava širokého spektra elektrospotrebičov rôznych značiek.

 

Viac

 



E-shop

 

Predaj náhradných dielov a príslušenstva, spotrebnej elektroniky, bielej a čiernej techniky.

 

E-shop

 



Certifikát ISO 9001

Certifikát ISO 14001

Zelený certifikát 2024