

Podpora - Prieskum spokojnosti - Reakcie zákazníkov
12. 07. 2017 (20:40)
servisný list č. 244722 Aj Keď s určitým časovým odstupom chcem vyjadriť poďakovanie za profesionálny prístup pána Muchu vo fáze identifikovania problému na mojej roombe po telefóne, ale tiež oceňujem Vás systém odobratia a dodania prístroja a rýchly servis. Vraniaková
28. 07. 2017 (10:42)
Firma by sa mala premenovať na EXPRESNÉ servisné stredisko. V pondelok prinesený smartfón S6 edge na opravu, v piatok som ho mal u seba. Odstránené 4 závady, výmenou súčiastok/displeja, všetko v rámci záruky. Počas odovzdania smartfónu na reklamáciu som si mohol sledovať stav opravy priamo na webe. Maximálna spokojnosť, takto si predstavujem servis a služby pre zákazníka. Palec hore
29. 09. 2017 (15:27)
Som nespokojný,neskutočne dlhá čakacia doba na opravu.Zákazka č.254340 LCD TV.
06. 10. 2017 (12:39)
Nie som spokojny s reklamaciou televizora SONY , ser. list c.255460 nakolko sa jedna o sporadicku zavadu a poslal som Vam aj videodokumentaciu zavady, kde je jednoznacne vidiet ze obrazovka sa nerozsvieti. Video ste ignorovali a preto sa obraciam na nezavisleho znalca nakolko Vam uz nedvoverujem !
06. 10. 2017 (17:25)
Som nespokojný, pretože ste my neuznali reklamáciu. Na Lcd televizore sa nám objavil pás, z dola na hor asi široky 7cm z ničoho nic nebola tam žiadna prasklina, napísali ste nám ze bol mechanický poškodený s tým vobec nesúhlasime a televízor ste nám vrátili v hroznom stave ze nám uz obraz vôbec nejde, takže vy ste nám ho mechanicky poškodili ečte viac ako bol. Ked uz neuznáte reklamáciu tak by ste mali tovar vrátit v takom stave v akom sme vám ho dali. Na ten televízor sa uz teraz vobec nedá pozerať co sa predtým dalo. Lutujem že sme vám ten televízor dali. Som sklamaný ako zaobchádzate s tovarom, nemyslím si že ste seriozna firma. posluch
25. 10. 2017 (17:51)
Dobrý deň, dovoľte mi, aby som sa Vám poďakoval za Váš prístup a ochotu pri riešení problému s vysavačom. Zásielka prišla v poriadku. Želám Vám všetko dobré a čo najviac spokojných zákazníkov. S úctou Ivan Lošonský
27. 10. 2017 (06:47)
Servisny list c.255990. Neboli robene ziadne prace, len objednane nahradne diely. Pri preberani zákazky mi bola naratana suma za rukovat 25.0 euro, za filter 15.0 euro, za postovne 7.0 euro. SPOLU 47.0 euro. Po dodani: rukovat 35.0 euro, filter 20.0 euro, postovne 7.0 euro. SPOLU 62.0 EURO. Narast 32 percent?!
27. 10. 2017 (13:17)
Som nespokojný ohľadne reklamácie vysávač SAMSUNG záruka ešte rok a výrobok vrátený bez opravy v zmysle ze citujem: ZARIADENIE BOLO POUZIVANE V ROZPORE S NAVODOM NA POUZITIE. Pritom nechápem ako ste prišli k takému záveru. Keď v návode sa píše ak svieti červena kontrolka treba vyčistiť filter. Takže filter sa čistil vždy keď sa vyprázdnil zásobník a to ani kontrolka nemusela svietiť. Keby som mal čakať kým kontrolka zasvieti asi by ten motor zhorel asi hneď po prvom naplnení. Preto nechápem toto stanovisko keď ste ani neboli ochotný sa do neho ani len pozrieť. A ešte uvediete že možnosť opravy 75e. Dakujem pekne to si kúpim nový. Ps. To ze sa dostane prach do časti motora môže byť spôsobené jedným jediným filtrom ktorý tam je, alebo zle konštrukčné riešenie. Mám starú ETU na sáčky a tá má dva filtre pred nasávanim a funguje spoľahlivo 20 rokov.Asi sa Vám nechcelo opravovať alebo nemáte náhradné diely ktoré by ste museli zháňať tak ste ma jednoducho takto odhaľovaní. DAKUJEM.
03. 11. 2017 (11:46)
Nemám slov !!!! Aj tak som sa odhodlal napisať . Po 3 reklamacií som si dal požiadavku ( bolo to napisané na relamačnom liste) že ked sa bude zapajať do siete budem kontaktovaný . Lenže nič sa nestalo mate tam asi negramotných opravárov ked nezavolal. Naučte ich čitať prosim vas lebo to nieje normalne jednanie :-( Dakujem ???
16. 11. 2017 (09:38)
Dobrý deň. Velká pochvala!!! Mam Irobot Roomba 960 a z nejakeho dovodu mi nesiel nainstalovat novší firmware. V piatok ho odomna prebral kuriér a včera prišiel spat, parada 5dni, ĎAKUJEM! Firmware opravený, zatiaľ vsetko funguje ako má :)
21. 11. 2017 (20:23)
Dňa 2.11.2017 som zaslal poštou do opravy v Žiline LCD TV LG 32LN - vystavený servisný list č. 257781. Dňa 6.11.2017 bol prijatý do opravy (výdaj z opravy 14.11.2017 - zaslaný do Košíc 21.11.2017). Keď mi kuriér odovzdal opravený TV v Košiciach, bol som nemilo prekvapený. Televízor je síce perfektne opravený a funguje /vymenený zdroj za 146,eur/, avšak servis mi akosi pozabudol vrátiť skrutky k pripevneniu stojana a konzoly k TV, takže ho mám teraz opretý o stenu a podopretý knihami, aby sa mi nesklzol na zem. Taktiež mi pozabudli zaslať návlek na TV, miesto toho som mal asi 30 cm kus mikrotenových bublín ako náhradu. Takže ďakujem vám servisáci z TV AV Elektronic s.r.o. a srdečne pozdravujem z Košíc. JUDr.Milan Lubinský
12. 02. 2018 (12:13)
Ďakujem za kvalitnú opravu AV rec. ONKYO TX NR 414 ako aj firme ONKYO za prístup k pozáručnej oprave Jozef z Veľkého Krtíša
14. 02. 2018 (20:35)
Dobry den, v ramci servisneho listu 263205 som popisoval zavadu, ktoru bolo nutne napisat v skratenom tvare (bola diktovana pracovnikovi Alzy). Preto som dodal (Alze) aj dodatocny papier s podrobnym opisom chyby. Vyjadrenie Vasho servisu bolo strohe, bez vecneho a technickeho obsahu a podla "Testy: OK" predpokladam, ze ste dany papier ani nevideli, necitali alebo odignorovali, co viedlo k zamietnutiu mojej reklamacie. Je naozaj skoda, pokial neviete nasimulovat zavadu, ze nezavolate klientovi. Vedeli by ste si podobny postup predstavit napr. pri autoservise? Pochybujem.
02. 03. 2018 (12:52)
Dobrý deň. Vyjadrujem nespokojnosť pri neuznaní opravy tv. Vaše vyjadrenie, že poškodená obrazovka bola spôsobená mechanickým používaním, nie je pravdivá, nakoľko sme si vedomí, že k tomu nemohlo dôjsť takýmto spôsobom !!!! Aby bol tv pokazený po jednom mesiaci používania, ktorý stál na jednom mieste????? a vraj neuznaná reklamácia - pre informáciu- na obrazovke boli na seba kolmé čiary v šírke asi 15 cm na ľavej a spodnej časti obrazovky , nespokojný zákazník Milan Strempek
02. 03. 2018 (14:17)
Rád bysom Vám poďakoval za veľmi rýchle a kvalitné vybavenie opravy. Servisný list 264737
04. 03. 2018 (08:21)
Servis neservis . Dva krát som si odniesol neopravitelný výrobok. 2.krát za 13.50, a hlavne že iný servis to bez problémov opravil. Myslím že by ste sa mali premenovať len na ZÁRUČNÝ SERVIS. Zatiaľ totálna nespokojnosť
1 z 4 Ďalej
Copyright © 2012 TV - AV Elektronic, s. r. o.